Cześć,
co prawda sprzedałem już swojego Golfa, natomiast szukam nastepnego - wstepnie celuje w Golfa 7, ale ze wzgledu na ciezki rynek nie wykluczam ponownego zakupu nowszej 6-stki.
W zwiazku z powyzszym mam pytanie - czy ktoś z Was myslal lub przymierzal sie do wrzucenia pedalow z Golfa 7 w Golfie 6? Uprzedzajac pytania o sensownosc przedsiewziecia - mam male problemy fizyczne i po prostu w Golfie 7 pedal gazu wychodzi klasycznie od strony sciany grodziowej, natomiast w Golfie 6 pedał gazu wychodzi jakby z podlogi i jest tym samym pewnego rodzaju podstopnica i wlasnie to chcialbym zmienic, ale ze wzgledu na dwa rozne rodzaje mocowania nie wiem czy to w ogole jest mozliwe (jestem laikiem).
Jak myslicie istnieje szansa na taki mod i zeby wszystko bylo bezpieczne oraz nie przysparzalo problemow?
PS. Pytanie wlasciwie dotyczy pedalow dla wersji z automatem.
Z gory dzieki za kazda odpowiedz i przeprazam za brak PL znakow (telefon).
Pedały od mk7 w mk6
Moderator: BRUNO55
Regulamin forum
Doposażenie samochodu, wymiana na nowsze elementy/systemy, montaż asystentów (Park Assist, Light Assis, ACC, itp.) – czyli wszelkie modyfikacje wpływające na polepszenie funkcjonalności).
Pamiętaj:
Doposażenie samochodu, wymiana na nowsze elementy/systemy, montaż asystentów (Park Assist, Light Assis, ACC, itp.) – czyli wszelkie modyfikacje wpływające na polepszenie funkcjonalności).
Pamiętaj:
- Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
- W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
- Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum